2011/08/10

Ռեալը պայամանագիր ստորագրեց 7 տարեկան երեխայի հետ


Երեկվա ամենաերջանիկ երեխաներից մեկը կարող է համարվել Միգել Անխել Կուրան: Այսուհետ նա համարվում է Ռեալի ֆուտբոլիստ:  Կուարան ծնվել է 2004թ մարդի 29-ին: Նա համարվում է Ռեալի ամենաերիտասարդ ֆուտբոլիստը , որին գնել է Ռեալը : Այդ մասին տեղեկացնում են Ռեալի ղեկավարները: Նրան գնելու մեջ մեծ է Ռեալի սկաուտներից ՝Պակո դե Գարսիայի դերը:
Երեխան  դեռ աչքի էր ընկնում չորս տարի առաջ, երբ նրա ընտանիքը ժամանել էր Իսպանիա:
Ռեալը նկատելով նրա , կարողացավ առաջ անցնել Ատլետիկոյի ղեկավարներից և գնել նրան:
<Իհարկե մի քիչ անհավանական է սա, բայց ինձ դուր է գալիս այս ամենը>,-ասել է երեխայի հայրը:
Երեխայն իրեն համարում է Մեսսի Երկրպագու,-<Չնայած այն բանին , որ ես երազում եմ խաղալ Ռեալում , ես ինձ համարում եմ Մեսսի երկրպագու>:
Անխելը խաղում է հարձակողական կիսապաշտպանի դիրքում,-<Ինձ ավելի դուր է գալիս փոխանցումներ անել , քան գոլեր խփել>:
Հիշեցնենք, որ նախքան Անխելը , Ռեալի դպրոցում ամենաերիտասարդ ֆուտբոլիստ է համարվել արգենտինացի Կամբիասոն , ով եկել է Ռեալ 15 տարեկանում: 
Դիտվել է

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment

Հարգելի այցելուներ, բլոգի մեկնաբանությունների որակը բարձրացնելու և սպամ տարածելը կանխելու համար ձեր կողմից գրված մեկնաբանությունները տեղադրվելու են իմ կողմից դրանք վերանայելուց հետո: Եթե հնարավոր է գրեք հայերեն տառերով և ներկայացեք:

Տարածել

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Վերև