2011/05/27

Բենզեմա.<Չեմ կարծում , որ Ռեալը ինձ վաճառքի կհանի>՝


Իսպանական Մրկա թերթին տված հարցազրույցում ՝Ֆրանսիայի ազգային հավաքականի և Մադրիդի Ռեալի հարձակվող Կարմ բենզեման ասել է.<<Ես չեմ կարծում ,որ Ռեալը պատրաստվում  է վաճառել ինձ :Այժմ իմ միակ խնդիրն է լավ նախապատրաստվել հաջորդ մրցաշրջանին և ես մտածում եմ միայն հաջողություների մասին: Ամեն ինչ իմ ձեռքերում է և կախված է ինձանից առավել ևս ,երբ Մոուրինյոն վստահում է ինձ: Մոուրինյոն հավատում է ինձ, և ներկայացնում է պահանջներ , որոնք ես պարտավոր եմ կատարել>>: Վերջում Բենզեման նաև խոսել է Կունի մասին,ասելով որ Կունը հիանալի խաղացող է և կարող է ուժեղացնել Ռեալը:

Այն փաստը , որ Բենզեման փոքրիկ հանգիստ էր վերձրել և ուղևորվել էր հարազատ Լիոն հանգստանալու համար , շատերի մոտ առաջացրել էր այն համոզմունքը , որ ֆրանսիացին կլքի Ռեալը: 
Դիտվել է

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment

Հարգելի այցելուներ, բլոգի մեկնաբանությունների որակը բարձրացնելու և սպամ տարածելը կանխելու համար ձեր կողմից գրված մեկնաբանությունները տեղադրվելու են իմ կողմից դրանք վերանայելուց հետո: Եթե հնարավոր է գրեք հայերեն տառերով և ներկայացեք:

Տարածել

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Վերև